En Sıcak Konular

TRT'den FLAŞ açıklama

17 Ocak 2009 15:14 tsi
TRT: Yapılan yorumlar haksız isnat içermektedir.

Özellikle Doğan Grubu yazılı ve görsel medyası tarafından Ergenekon'un kilit ismi Tuncay Güney'i canlı yayına çıkardığı için hedef tahtası haline getirilen TRT, yaptığı açıklamayla iddialara cevap verdi. Yayının TRT'ye herhangi bir canlı yayından farksız olarak 6410 dolara malolduğu belirtildi. Bu rakamın ise sadece yayında kullanılan teknik malzemeleri kapsadığı, Tuncay Güney'e kesinlikle bir ödeme yapılmadığı bildirildi. Yapılan saldırıların ise tamamen belli bir maksada yönelik olduğu vurgulandı.

Samanyoluhaber



Bu haber 510 defa okundu.


Yorumlar

 + Yorum Ekle 
    kapat

    Değerli okuyucumuz,
    Yazdığınız yorumlar editör denetiminden sonra onaylanır ve sitede yayınlanır.
    Yorum yazarken aşağıda maddeler halinde belirtilmiş hususları okumuş, anlamış, kabul etmiş sayılırsınız.
    · Türkiye Cumhuriyeti kanunlarında açıkça suç olarak belirtilmiş konular için suçu ya da suçluyu övücü ifadeler kullanılamayağını,
    · Kişi ya da kurumlar için eleştiri sınırları ötesinde küçük düşürücü ifadeler kullanılamayacağını,
    · Kişi ya da kurumlara karşı tehdit, saldırı ya da tahkir içerikli ifadeler kullanılamayacağını,
    · Kişi veya kurumların telif haklarına konu olan fikir ve/veya sanat eserlerine ait hiçbir içerik yayınlanamayacağını,
    · Kişi veya kurumların ticari sırlarının ifşaı edilemeyeceğini,
    · Genel ahlaka aykırı söz, ifade ya da yakıştırmaların yapılamayacağını,
    · Yasal bir takip durumda, yorum tarih ve saati ile yorumu yazdığım cihaza ait IP numarasının adli makamlara iletileceğini,
    · Yorumumdan kaynaklanan her türlü hukuki sorumluluğun tarafıma ait olduğunu,
    Bu formu gönderdiğimde kabul ediyorum.




    En Çok Okunan Haberler


    Haber Sistemi altyapısı ile çalışmaktadır.
    3,177 µs