En Sıcak Konular

Rehin Türk dehşet anlarını anlattı

28 Kasım 2008 20:37 tsi
Hindistan'da eşiyle birlikte rehin alınan Türk, yaşadıkları korku dolu dakikaları anlattı: Fatiha okuduk, ölenlerin üzerine basıp geçtik.

Yaşadığı korku dolu dakikaları anlatan Seyfi Müezzinoğlu,

"Sabah Türk Hava Yolları uçağı çok erken iniyor. Biz de eşimle sabahın 5'inde 6'sında otelden çıktık, dolaştık, akşam da otelin 2. katındaki Hint lokantasında yemek yedik. Sonra otelde silah sesleri duyulmaya başladı. 09-9.30 sıralarında silah sesleri arttı ve herkes kaçmaya başladı. Bir otel görevlisi bizi zorbela kaçış merdivenine soktu. Arkamızda 2 tane genç, 20-25 yaşlarında kaleşnikoflu adam gördük. Bir baktım ki 23. kata kadar merdivenle çıkmışız.
15-20, belki de 30 kişiydik ve o sırada yangın vardı. En üst kattan terasa çıkınca kapılar kapalı, duman oldu her yer. Bu arada, yol boyunca da birbirlerine bir Müslüman ismiyle konuşuyorlar. 'Ben de Müslüman'ım' dedim. Telefonu çaldı birinin. Telefonu aldılar, 'biz de Müslüman'ız' dedi. Hüviyetimi çıkarınca baktı, yere attı. O sırada hanımın telefonu çalınca aldı. Kendileri grup arasındaki konuşmaları koordine ettiler telefonla. En üst katta sahanlıkta biriktik, bir de en tepe sahanlık vardı. 'Kadınlar yukarı gelsinler' dedi biri. Biri benim hanım 4 kadın ve ben vardık. Eşim 'He is muslim, my husband (O Müslüman, benim eşim)' dedi. Başımı eğmemi söylediler. Başımı eğdim, arkamda olanlara ateş açıldı. Arkamda ölenler oldu. Aşağı inerken 'üstünden basarak geçeceksin' dediler. Eşim 'Yapamam' dedi 'Yapacağız karıcığım' dedim. 9 kişi vardı, onların üstüne basarak indik" açıklamasında bulundu.

Müezzinoğlu, daha sonra, "Baktım bir ara adam pantolonumu indirmeye çalıştı, Müslüman mıyım diye sünnetli olup olmadığımı anlamak için... 'İndir dese' indireceğim tabi korkudan. Ben de Fatiha suresini okudum, 'Tamam, tamam" dedi. Hanım da okudu Fatiha'yı" dedi.

Teröristler hakkında fikirlerinin sorulduğu Müezzinoğlu, "Adamlar dengesiz; 20-25 yaşlarında ya var ya yoklar. Adamlar makine, beyinleri yıkanmış. Abuk bir şey; ölebilirdik de ölmeyebilirdik de. O saatten sonra bende küstahlık başladı. Adamlarla artık dalga geçmeye başlamıştım" diye yanıt verdi.

haber7

Bu haber 569 defa okundu.

Yorumlar

+ Yorum Ekle
    kapat

Değerli okuyucumuz,
    Yazdığınız yorumlar editör denetiminden sonra onaylanır ve sitede yayınlanır.
    Yorum yazarken aşağıda maddeler halinde belirtilmiş hususları okumuş, anlamış, kabul etmiş sayılırsınız.
    · Türkiye Cumhuriyeti kanunlarında açıkça suç olarak belirtilmiş konular için suçu ya da suçluyu övücü ifadeler kullanılamayağını,
    · Kişi ya da kurumlar için eleştiri sınırları ötesinde küçük düşürücü ifadeler kullanılamayacağını,
    · Kişi ya da kurumlara karşı tehdit, saldırı ya da tahkir içerikli ifadeler kullanılamayacağını,
    · Kişi veya kurumların telif haklarına konu olan fikir ve/veya sanat eserlerine ait hiçbir içerik yayınlanamayacağını,
    · Kişi veya kurumların ticari sırlarının ifşaı edilemeyeceğini,
    · Genel ahlaka aykırı söz, ifade ya da yakıştırmaların yapılamayacağını,
    · Yasal bir takip durumda, yorum tarih ve saati ile yorumu yazdığım cihaza ait IP numarasının adli makamlara iletileceğini,
    · Yorumumdan kaynaklanan her türlü hukuki sorumluluğun tarafıma ait olduğunu,
    Bu formu gönderdiğimde kabul ediyorum.

En Çok Okunan Haberler

Haber Sistemi altyapısı ile çalışmaktadır.