En Sıcak Konular

Başbakan o mektupları okudu

15 Şubat 2013 12:17 tsi
AK Parti İl başkanları Toplantısında duygulu anlar yaşandı.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, partisinin il başkanları toplantısında, Çanakkale şehitlerini ziyaret eden Diyarbakırlı çocukların yazdıkları mektupları okudu.

Çocukların samimi ifadeleri salondaki herkesi duygulandırdı.

Çocukların kimi ilk kez vapura binmişti, kimi de ilk kez uçağa ama ortak payda ise çocuklardaki vatan aşkı ve sevgisiydi.

İşte Başbakan Erdoğan’ın okuduğu o mektuplar…

‘’Sayın Başbakanım bu geziye gönderdiğin için teşekkür ederim. Sizin sayenizde ilk defa uçağa bindim. Diyarbakır’da fabrikalar açılsınlar insanlar iş bulsunlar. Sokakta hırsızlık yapıp polisimize taş atmasınlar akan kanı durdurmanızı istiyoruz. Kan akmasın. Çanakkale’de olduğu gibi ikisi de bizim kardeşlerimiz ağabeylerimiz. Akan kanın durmasını istiyoruz.''

Bir başka mektup…

‘’ Ben Çanakkale’yi çok sevdim. Orada şehitliğe gittim ve çok duygulandım vapura bindik valiliğe gittik. Kendimi çok şanlı hissediyorum. İlk defa uçağa bindim. Uçakta kulağım ağrıdı. ilk defa denizi gördüm girmek istedim ama soğuktu havalar. Orada balık tutuyorlardı. İlk defa vapura bindim. Çok heyecanlıydım doğrusu Çanakkale çok güzel.’’

Başbakan mektupları okudukça da salondakiler gözyaşlarını tutamadı.

"Ben orada şehitlik mezarlığına gittiğimde gözlerimden yaş geldi. Her memleketten insanlar gelmişti oraya. Bu gün benim için çok güzel bir gündü ben on dört yaşıma geldim böyle güzel bir gün geçirmedim. Büyüklerimizden vekillerimizden Allah razı olsun. Bugün Çanakkale de şehitliği ziyaret ettik. Geçmişimizi öğrendik aslında kendimizi tanıdık, kim olduğumuzu öğrendik.''

‘’Bir de ne uçağa binmiş ne denizi görmüştüm. Gelelim konuya Ben Çanakkale’yi çok beğendim Çanakkale savaşında şehit olanların mezarını gördük ve Fatiha okuduk. Onlardan bazıları da bizim memleketliydi. Yani Diyarbakırlılar vardı. Bunlardan Silvanlı, Hazrolu, Lizeli,Çüngüçlü hepsi bizim için savaşmış. Memlekete sahip çıkmışlar. Bizde onların sayesinde buralara geldik. ‘’

‘’ Çanakkale’de bugün hem sevinç hem hüzün vardı gözlerimizde ama yinede sevindik buraya gelirken. Vallahi ben orada şehitlik mezarlığına gittiğimde gözlerimden yaş geldi. Dedelerimizin savaştığı yer olduğu için ama her memleketten insanlar gelmişti elimde olsa bende giderdim savaşa Allah kısmet Ederse bizde bu vatan için şehit oluruz."

trthaber

Bu haber 534 defa okundu.

Yorumlar

+ Yorum Ekle
    kapat

Değerli okuyucumuz,
    Yazdığınız yorumlar editör denetiminden sonra onaylanır ve sitede yayınlanır.
    Yorum yazarken aşağıda maddeler halinde belirtilmiş hususları okumuş, anlamış, kabul etmiş sayılırsınız.
    · Türkiye Cumhuriyeti kanunlarında açıkça suç olarak belirtilmiş konular için suçu ya da suçluyu övücü ifadeler kullanılamayağını,
    · Kişi ya da kurumlar için eleştiri sınırları ötesinde küçük düşürücü ifadeler kullanılamayacağını,
    · Kişi ya da kurumlara karşı tehdit, saldırı ya da tahkir içerikli ifadeler kullanılamayacağını,
    · Kişi veya kurumların telif haklarına konu olan fikir ve/veya sanat eserlerine ait hiçbir içerik yayınlanamayacağını,
    · Kişi veya kurumların ticari sırlarının ifşaı edilemeyeceğini,
    · Genel ahlaka aykırı söz, ifade ya da yakıştırmaların yapılamayacağını,
    · Yasal bir takip durumda, yorum tarih ve saati ile yorumu yazdığım cihaza ait IP numarasının adli makamlara iletileceğini,
    · Yorumumdan kaynaklanan her türlü hukuki sorumluluğun tarafıma ait olduğunu,
    Bu formu gönderdiğimde kabul ediyorum.

En Çok Okunan Haberler

Haber Sistemi altyapısı ile çalışmaktadır.