En Sıcak Konular

Erdoğan müjdeyi verdi

17 Ağustos 2012 16:11 tsi
Erdoğan müjdeyi verdi Başbakan Recep Tayyip Erdoğan Kartal-Kadıköy metro hattının açılışında konuştu.

BAYRAM BOYU BEDAVA OLACAK

Başbakan Erdoğan, bayram süresince 4 gün boyunca Kadıköy- Kartal metrosu bedava olacağını açıkladı.

Erdoğan'ın konuşmasından satır başları:

İstanbul Türkiye'nin değil dünyanın gözdesi,. Nüfusu itibariyle 15 milyon nüfusa sahip. Ve İstanbul'a günde giren motorlu taşıt sayısı 450.

Ve tabi bizim kültürümüzde şu var. Toplu taşıma araçlarına itibar etmiyoruz. Otomobilde tek kişi seyahat ediyoruz.

Eğer bu hat (Kadıköy-Kartal metro hattı) yapılmasaydı, Kadıköy-Kartal arasında her yıl 32 otobüs ve 67 minibüsün devreye alınması gerekiyordu. Biz şimdi, tam tersine, ilk yılda 572 otobüsün, 1.227 minibüsün trafikten çekilmesini bekliyoruz ki bu da trafikte çok büyük rahatlamaya yol açacak.

Öncelikle bu hatla zaman noktasında çok büyük tasarruf yapacağız. Kişi başına yıllık 15 güne tekabül eden bir zaman tasarrufunu bu hat sayesinde sağlamış olacağız. Akaryakıttan, bakım giderlerinden, yol bakım ve onarım giderlerinden büyük tasarruf sağlayacağız. Yaptığımız hesaplamalara göre, bu hatla birlikte, Türkiye'ye, İstanbul'a, İstanbullu kardeşlerimize, yıllık 1 milyar 153 milyonluk bir tasarrufu kazandırmış olacağız.

Ben bir kardeşiniz olarak söylüyorum ve AK Parti kadrosu hizmet telakki eden bir kadroudur.

Bu yaz mevsiminde okulların kapalı olması, işçi-memurların tatilde olması sebebiyle tamir bakım sürecini ilgili bakanlığımız başlattı.

Tabii bir sıkıntı meydana geldi.

MEDYA SAĞDAN-SOLDAN VURDU

Bu bakımlar yapılmayıpda aklımıza getirmek istemediğimiz bedeli olursa neyle izah ederdik.

Bu süre zarfında yazılı-görsel medya sağdan-soldan vurdu. Dertleri asıl AK Parti iktidarını nasıl vururuz.

Sevgili Kardeşlerim, bu medya bizimle hep uğraştı. Biz onlara rağmen geldik.

Milletle geldik. Milletle yürüyoruz. Milletle yürüyeceğiz.

Bu bakımları yapmak zorundayız. Bunun için en uygun mevsim bu mevsim. Okulların açılılşında yapsak bizim için bir felaket olur.

KADIKÖY ARAÇ TRAFİĞİNE KAPATILIYOR

Her kutlu doğum zor olur. Bunu biliniz. Bu metro hattının inşasıyla birlikte Kadıköy'ün çehresinin değiştiriyoruz.
Rıhtım Caddesi araç trafiğine kapatılacak.

Bu hattın inşasında görev alanları kutluyorum, kendilerine teşekkür ediyorum.

İSTANBUL-ESKİŞEHİR ARASI YÜKSEK HIZLI TREN GELİYOR

Hedefimiz 29 Ekim 2013'e Marmaray'ı yetiştirmek. Marmaray'la Londra ve Pekin'i birbirine bağlayacağız.

Bir de 2 katlı tüp geçit yapıyoruz. 2015'te artık otomobiller bu 2 katlı tüp geçitten geçecek.

Şimdi de Eskişehir-İstanbul arası Yüksek Hızlı Treni bitiriyoruz. Tüm halkımızın emrine hazır hale getiriyoruz.

İstanbul-İzmir otoyolunu yapıyoruz. Yakınlaştırıyoruz.

İnşallah 3. Köprü'nün ihalesiyle birlikte ağır vasıtaları 3. Köprü kaydırararak diğer 2'sini rahatlatacağız.

60 MİLYAR TL MALİYET

Bir başka sözümüzde KANAL İSTANBUL, Karadenizi Maramara'ya bağlayarak Boğaz'ı by-pass edeceğiz.

Bu söylediklerimin yaklaşık maliyeti 60 milyar TL.

Bunlar İstanbul'umuza farklı bir sıçramayı getirecek.

Bu haber 986 defa okundu.

Yorumlar

+ Yorum Ekle
    kapat

Değerli okuyucumuz,
    Yazdığınız yorumlar editör denetiminden sonra onaylanır ve sitede yayınlanır.
    Yorum yazarken aşağıda maddeler halinde belirtilmiş hususları okumuş, anlamış, kabul etmiş sayılırsınız.
    · Türkiye Cumhuriyeti kanunlarında açıkça suç olarak belirtilmiş konular için suçu ya da suçluyu övücü ifadeler kullanılamayağını,
    · Kişi ya da kurumlar için eleştiri sınırları ötesinde küçük düşürücü ifadeler kullanılamayacağını,
    · Kişi ya da kurumlara karşı tehdit, saldırı ya da tahkir içerikli ifadeler kullanılamayacağını,
    · Kişi veya kurumların telif haklarına konu olan fikir ve/veya sanat eserlerine ait hiçbir içerik yayınlanamayacağını,
    · Kişi veya kurumların ticari sırlarının ifşaı edilemeyeceğini,
    · Genel ahlaka aykırı söz, ifade ya da yakıştırmaların yapılamayacağını,
    · Yasal bir takip durumda, yorum tarih ve saati ile yorumu yazdığım cihaza ait IP numarasının adli makamlara iletileceğini,
    · Yorumumdan kaynaklanan her türlü hukuki sorumluluğun tarafıma ait olduğunu,
    Bu formu gönderdiğimde kabul ediyorum.

En Çok Okunan Haberler

Haber Sistemi altyapısı ile çalışmaktadır.